Oj Oj Oj

Oj oj oj vad grisar det finns i hagen verkar det som :)
Folk som måste lägga ner energi på andra ja det finns såna överallt och det är det som är så underhållande :)

Haren kallas jag i dessa kommentarer bla och vad bryr jag mig om det jo Noll Men ett rätt gulligt smeknamn i alla fall kanske??

Och sen att folk haft jobb sen dom tog studenten då kan ja informera den inkompetenta personen att det har jag med haft så vad vet du om det och vad vet du om mig..??..

vill inte veta vem du är .. Inte prata med dig .. och inte se dig men fortsätt din lilla kommentars kamp du tröttnar nog snart med ska du se....

Allra roligast är o se alla fyndiga ord du skriver och saker som du inte har en aning om som du yttrar dig om men fortsätt du med din lek för i morgon ska jag åka och jobba och efter det träffa några kompisar

Ha de gott / Haren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0