Säffle varje dag

Ja det känns lite så faktiskt. Var där i söndags och firade pappa för han hade fyllt år och blev bjudna på middag och efterätt. ( Grytbitar , Potatis, Sås och Sallad)
Väldigt väldigt gott faktiskt..

Måndag då gick man upp kl 06 för att se Sverige - Finland som blev 3-0  :)  3 Poäng av kung Nicklas Bäckström Från Brynäs IF och Washington Capitals efter matchen var vi ute och gick en långprommenad också det jävligt skönt.
Sen åkte vi till Mamma o Pappa då det var jävligt tråkigt hemma denna dag.
Hjälpte Mamma o Pappa att skotta av deras altan tak.
Kom inte ut igenom altan dörren så fick hoppa ut igenom fönstret och snön gick upp till midjan på mig så det var ca     1 !!! meter snö i trädgården på baksidan.
Efter jag hade gjort detta fick vi lite penagar av mamma o leksaker till missen och en påse mat så det är kul att hon uppskattar det men hade egentligen inte behövt nåt men så är de... Var hemma vid 22 tiden väldigt trött ramlade i sängen o somnade

Idag ja vi var på affären med Roger alltså måste säga att det är en person som jag verkligen tycker om fattar inte att människor är som dom är mot honom för han har jävligt jävligt rätt i många saker faktiskt... Sen åkte vi hem så jag gjorde mat Ris & Korvstroganoff extremt gott om jag får säge de själv haha.
Sen som vanligt så åkte vi till Säffle hämtade lådan till mobilen Anna fått av Mamma.
Mamma undrade när vi kom i morgon men i morgon blir det nog inte Säffle men man ska väl aldrig säga aldrig.

Idag när vi åkte till Säffle låg det en lastbil i diket så vissa delar av vägen var avspärrad, Tänkte mest på alla puckon som kör för fort o håller på o leker i trafiken (Alltså inte lasbilschaufförer) hoppas ni hamnar i diket och skulle just jag åka förbi en fartdåre som kört av vägen ja då kan dom ligga kvar där utan min hjälp i alla fall, Idioter!!

Nej nu blir det lite OS sen sängen med gumman

Har ni tänkt på vad falska människor det finns det är tamejfan helt sorgligt, Inte undran det är krig o avundsjuka i världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0