Överraskning & Familjen

I lördags när jag vaknade så låg det ett kuvert innanför hallen till mig och i där var det en biljett till fbk - BRYNÄS i morgon måndag, Vill egentligen inte åka in till den hallen men det ska bli skoj ändå och få se Brynäs därför man åker dit ju. Så hoppas verkligen Brynäs kan vinna nu för en gångs skull mot dom där ankorna skulle vara så skönt. Tack så mycket Roger för biljetten blev otroligt glad ska du veta.

Idag har det varit väldigt lugnt måste jag säga men det har varit en väldigt lugn och mysig dag...
vi har käkat taccos med svärfar hur mysigt som helst.

Har tvättat idag så man slipper göra det i morgon :) nu ska man snart se på andra avenyn för missade de i Tisdags

Pratade även med mamma idag och pappa ligger kvar på intensiven men det är som tur bättre med honom
han är ju väldigt tagen av allt som hänt, Men blir kvar ett tag till på sjukan skulle ja gissa på.

Anna jag älskar dig mer än allt annat på denna jord
Roger älskar dig med du är en otroligt fin människa
Mamma & Pappa älskar er tack för allt ni gjort... (Krya på dig Pappa)

Ha de gott 

PS Krossa f b k




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för de fina du skrivit om mig och pappa. Jag älskar dig också otroligt mycket. Puss Puss

2009-11-23 @ 16:34:31
URL: http://annaziba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0