Skrattar bäst som skrattar sist

Hej

Mitt kära brynäs förlorade mot linköping idag med 5-0 ja jag vet det är dåligt men med tanke på att
vi saknade 4 ordinarie backar plus våran kapten så skulle det bli svårt ja.
Men linköpings köplag har ju hysterisk form just nu...

Men skratta ni åt brynäs och deras 5-0 förlust vet NI vad jag skrattar åt då?? jo nämligen detta...



2009-10-08   HV 71 - färjestad 8-0  !!

2009-11-19 färjestad - HV71 0-5  !!

2009-12-12 HV 71 - färjestad 7-1  !!

Målskillnad på dessa matcher är 20 - 1 !!!!!!!!!!  tihi så ni som påpekar att brynäs torska idag så säger ja inget mer utan det ovanför räcker... Sen är BRYNÄS inget topplag men det skall ju fbk vara sägs det hmmm jo jag märker det det syns verkligen.

Min underbara flickvänn Anna håller ju på HV 71 så är väldigt glad för hennes skull att HV 71 vann över fbk
grattis gumman...

Ha de gott alla...

Kommentarer
Postat av: anna

Hej goding skoj att HV71 van tycker jag också. Älskar dig. Längtar efter jul. Puss Love you!

2009-12-13 @ 12:03:54
URL: http://annaziba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0