Mysig Hemmakväll

Igår (fredag) hade Jag & älskling en underbar dag vi var i stan och hade det mysigt och var på lite olika ärenden
sen väl hemma så städa vi inför helgen och gjorde god mat.

Vi gjorde egen Potatisgratäng med bacon och sallad riktigt snuskigt gott, Eller det var anna som gjorde gratängen jag städade så det blev klart nångång då vi båda var hungriga :)
Efter maten så kollade vi på film och hade en riktigt myskväll.

Roger är kvar i kil tror han faktikskt tycker om att vara där när han själv känner för det och när det passar honom själv.... Men snart ska han väl hem igen :)
En bättre svärfar finns inte och ibland så känns det som han ställer upp mer än vad min egen far gör (hmm konstigt) jo jag vet men sanningen är nog så ibland.

Dåre 1 & Dåre 2 är det tyst från nu riktigt skönt att snorungarna inte behöver hävda sig mer eller så har dom fullt upp nu i sandlådan vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0