Loooser

Jag ska först förtydliga några saker för dig ...

Nej jag/vi sitter inte o tänker på dig
Nej jag bryr mig inte om dig
Nej du är inget speciellt
Nej du har inget som ingen annan har

Men när du snackar massa dynga om folk som jag håller kärt då kan ja inte håll käften
Men du måste ta mig faan vara i centrum hela tiden eller i alla fall vara med o prata om allt o alla.

Madelene eller hur f.n de stavas hur orkar du med dig själv?? tänker mest på en sak som du sagt när Anna o C var tillsammans, då har du sagt att du hatar C... Vilken idiot han var, vilket äckel han var.. att hon skulle göra slut med honom m.m och nu sitter du o pratar med honom på msn o snackar massa skit !!
du är inte värd mycke du, eller vet du vad ordet HAT betyder ??
Men det är ju såklart lätt o vända kappan efter vinden eller hur?.. Sen har jag hört att du pratar mycke skit om Anna och mig men är det sant varför har du inget sagt när man sett dig ute eller när du sett oss??
Jo för det är du så jävla förbannat feg för du kan inte ta det med folk men hoppas ja ser dig då ska ja konfrontera dig och fråga vad som är sant... men jag vet vad svaret kommer bli..

Va nej jag har inte sagt nåt. Nej jag har inte sagt eller gjort något sånt. Vem har sagt det. Nej skulle aldrig prata illa om dig m.m.m.m

Men Fortsätt att besöka Annas blogg som jag vet att du gör för att följa hennes liv när du inte har något eget
Men fortsätt o besök min med om det är intressant :)
Men det är så FRUKTANSVÄRT roligt att våra eller Annas blogg berör dig så mycket så du måste kolla den jäkligt ofta och ger mig faan på att du har hennes blogg bland bokmärken på din dator.

Och du C. när man sewr dig på stan och står bakom dig o går förbi dig så säger du ingenting men framför en dator då är du stor och tuff så snälla gör mig en tjänst ta o håll käften va... Du säger att du skötte Hunden.. veterinären sa detta: Halt bakben, Övervikt, Grov tandsten, Hjärtfel det kallar ja då fan inte o sköta ett djur men alla har olika syn på det hela... men fortsätt du med o prata skit för det gär du endast bakom skärmen i verkligheten är du liten feg vanlig svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0