Klappat & Klart

Idag var Jag & Älskling upp till en polare till mig, Han hjälpte mig att fixa bilen Spolarvätskepumpen bla
så det var skönt och få det fixat, Då jag skulle fått hjälp av en annan men det verkar inte vara så intressant och hjälpa mig där då det inte hänt nåt någontings alls och inte visat intresse heller o hjälpa mig men så skönt att det är klart nu i alla fall.

Sen bjöd dom på Hemmagjord pizza och det var väldigt gott
men desto mindre gott och dricka kaffe ur en f b k mugg men men man kanske överlever :(

Brynäs IF - f b k  0-3 Jo jag vet såg skiten idag men kan väl va kul för f b k och vinna med tanke på att ni torskat 6 raka matcher.
Och Brynäs är bättre än er ändå så kul för er att vända trenden för er..

Så nyss kommit hem så nu blir det lugnt och lite tv faktiskt rätt trött för varit borta nästan hela dagen


Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0