Jul Helgerna

23:e December: Dagen innan jul afton var rätt lugnt fixade inför julafton med lite förberedelser typ mat presenter städning m.m sen tog vi det lugnt jag och gumman :)

24:e December: Julafton äntligen en Julafton med snö det var riktigt riktigt roligt för en gångs skull att få ha snö på Julaftons morgon. Jag åkte till grums på morgonen och kompleterande med några julklappar och handlade lite mer julmat. När jag kom hem så fick Anna lite klappar av mig som hon blev jättenöjd med :)
Sen kom Roger och vi gjorde Julmat, Fruktansvärt god mat med BLA Köttbullar, Sylta, Potatis, Skinka, Janssons, Prinskorv, Ägg och mycke mycke mer. Efter maten så drack vi kaffe och kollade på tv och hade en supermysig julafton, Roger blev med väldigt nöjd med sina julklappar och jag med mina så allt var totalt underbart.

25 & 26:e December:
Juldagen så åkte vi till Säffle till Mamma & Pappa även brorsan var där :) Precis som på Julafton blev det massa julmat som Mamma hade gjort i ordning så när vi kom så pratade vi och hade det trevligt innan vi åt julmiddag, Efter middagen gick jag o min bror upp på taket och skottade snö. Jag vet inte hur mycke de hade kommit men det var fruktansvärt mycke flera decimeter minst. Efter det tunga jobbet blev det kaffe och fika sen lite julklappsutdelning. Jag & Anna fick massa fina saker av Mamma & Pappa och Michael Tack så mycke!!
Annandag jul var extrem lugn och man kan väl säga att man tog igen sig lite grann..

27:e Decembe
r: Födelsedag :):):) Jajjemensan då blev man ett år äldre då :) Vi åkte till Säffle och firade min Födelsedag där då Pappa har svårt att gå i trappor just nu efter operationen. Blev tårta och en jättemysig dag faktiskt.. fick fina presenter men det är inte det viktigaste viktigaste är att man fick fira sin födelsedag med sin älskling du är det finsaste som finns, och att man fick fira med sina föräldrar..
Tusen tack också till Jens, Sandra och Felicia för den fina present ni hade köpt Tusen tack
Tusen tack också till Michael som bjuder på middag och hockey.
Alla som kom ihåg min födelsedag tack !! ska inte glömma eran heller det lovar jag.
Dom som grattulerade mig ska givetvis grattuleras tillbaka....




Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad duktigt du är på att skriva älsk.. Började fundera på när du skulle börja skriva igen men nu har du ingen skrivkramp verkar de som. Du är allt för mig älsk. Tack för att jag får dela mitt liv med dig. Älskar dig Puss runkis ! ;D

2010-01-03 @ 00:31:20
URL: http://annaziba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0