Gott Nytt År

Nyårsafton: kom Jomana & Robin hit och skulle fira in det nya året med oss och äta gott.
Dom kom vid 16 ca och vi käkade Sallad som vi gjort samt potatisgratäng med Bacon det var supergott så gratängen ska verkligen Anna har stor Cred. för den var dundergo verkligen.
Efter middagen var det ju såklart dags för lite fest så vi drack Öl, Teuqila, Cider m.m
körde ölspelet och shotta med Teuqila och jag lovar ja blev inte fullast schhhhhhh undrar vem de var :):)
Hade en jättebra dag, Robin & Jomana förlovade sig på Nyårsafton jättefina ringar ni hade köpt
STOOOOORT Grattis till er båda två.

Nyårsdagen: Var det lite segt om man säger men var uppe vid 12 fixade frukost och så, Kollade sedan på tv innan jag och Robin åkte iväg och hämtade Pizza till oss, Efter pizzan åkte Robin & Jomana hem och Älsklingen och jag hade en supermysig kväll tillsammans med Mys, TV och romantik :)
Kan inte förklara med ord hur fin du är Anna men jag kan försöka,
När man sitter och kollar på dig blir man knäsvag och man får alltid ett leende på läpparna du är det finaste och bästa jag någonsin fått och är så otroligt tacksam för att jag vunnit ditt hjärta gumman
ÄLSKAR dig otroligt mycke och vill med dessa ord bara säga att jag hoppas du vill leva länge med mig för jag är i alla fall beredd att göra allt för att få tillbringa resten med mitt liv med dig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad fint skrivit älsk, blir lite ledsen av att du skriver så fint om mig. Jag vill leva med dig resten av livet.. Vi får se till att de blir så. Älskar dig !

2010-01-03 @ 00:42:13
URL: http://annaziba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0