~Gävle~

Klockan 07 igår gick man upp igår för att koka kaffe, Duscha, Äta frukost och göra sig i ordning för att klockan 09 ge sig av mot Gävle och Läkerol Arena.
Vi gick ner till grannen (Jens) vid 09 och åkte nästan direkt mot gävle, dom ca 36 milen upp var lite trist gick så långsamt då man bara ville fram till arenan :)
Stannade och käkade mat i Ludvika och fick en välbehövlig bensträckare :) Jens körde upp och jag skulle köra hem var det bestämt.
Efter maten i Ludvika bar det upp mot Gävle där vi hämtade upp som tagit tåget från Sthlm till Gävle han också Djurgårdare liksom Jens.
Väl framme vid arenan så gick jag och Anna in i Brynäs shoppen, Det blev en ny brynäs tröja för 599 och lite klistermärken att ha på bilen för att visa vilket lag man stödjer och vilket lag som är bäst helt enkelt.
Sen gick vi och köpte lite mat och satte oss på våra platser. Vi hade platser precis bakom Brynäs spelar bås :)

Brynäs vann matchen med 4-1 första perioden var nog Djurgårdens men den van Brynäs med 2-0 och Djurgården vann skotten med 4-10 tror jag.
Andra perioden slutade 1-1 och den ronden gick mer till brynäs
Sista tyckte jag Brynäs kontrollerade matchen och Eero SOMERVUORI gjorde sista i tom kasse UNDERBART!!!

Efter matchen käkade vi lite innan vi lämnade av Jens kompis på tågstationen sen åkte vi dom dryga 36 milen hem och var hemma ca klockan 00.30

Och jag lovar det gick jävligt bra och köra hem
en väldigt väldigt fin hemresa och jag lovar dom 36 milen kändes som ingenting

nästa helg krossar vi fbk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0