Avundsjuka ?? !! ??

Idag Lördag har anna och jag haft en underbar dag med film och mys :)
Sen åkte vi faktiskt och hämtade en underbart fin katt i molkolm som hade blivit utsatt för de ena och det andra och behövde komma till ett nytt hem så hoppas det ska gå bra men det vet jag att det kommer göra. 

Sen till dagens rubrik avundsjuka eller vad man ska kalla det, Åkte in till McDonalds nu på lördags kvällen kände vi ville mysa lite och samtidigt komma ut lite så vi körde in till McDonalds och käkade..
Men när Jag skulle gå och hämta våran mat stod det et gäng med ungdommar i kön som skulle beställa och när jag gick förbi dessa så kommenterade en tjej min tröja ( Hade på mig Brynäs matchtröjan med nr 8 Somervuori )
uuu Somervuori herregud eller nåt sådant sa hon, Och ja var ju inte sen med att säga tillbaka att - Ja han är bra han Somervuori, Först hörde hon inget men sen så sa hon va !! Jo jag sa att han är bra han Somervuori eller hur ??
Men då kollade hon bort...
Men i denna stad Karlstad är det tydligen inte tillåtet att hålla på nåt annat lag än deras älskade fbk alla annat är ju skit och håller man på ett annat lag är man ju konstig och jävligt annorlunda.
Men jag är jävligt stolt och glad att jag valt BRYNÄS IF och inget annat, Jävligt stolt och vara BRYNÄSARE....
Så dessa personer måste vara antingen jävligt avundsjuka eller bara jävligt tomma någonstans eller så har hissen stannat för gott. Eller så är några avundsjuka för att Somervuori valde en mycket finare stad GÄVLE istället för karlstad vad vet jag!!!
Men inte konstigt att man ibland blir glad när det går dåligt för fbk efter allt man fått höra under åren. självklart är det ju så men till såna människor som på McDonalds väx upp eller håll käft... konstigt att dessa får vara ute så sent om natten

Brynäs hämtade upp 3-0 till 3-3 borta mot Sveriges bästa lag HV71 mycket starkt trots att Brynäs har 8 ordinarie spelare borta GRYMT !! Starkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0