Irriterande

Finns två saker man ser mer o mer på tv:n nu för tiden tyvärr

Först är det den där jäkla Anna Anka hela hela tiden vilken skit finns det inte nåt annat o sända på teven eller ?
Nej tror fan inte det så jäkla dryg o tråkig människa eller som dom sa på rix fm hon verkar vara en psykopat eller nåt.. Jisses men det är klart finns väl alltid någon i detta land som ser hennes Skit programm tur man kan slå bort.. Nej henne ger jag verkligen inte mycke till övers för..


Det andra som dom börjar tjata om nu o ska visas på tv det är ju brölloppet mellan victoria o daniel... Jaha ska dom gifta sig vem bryr sig ?? Jättemånga bryr sig det vet jag men vet massor som skiter i det också..
Jag bryr mig inte ett skit om dom gifter sig eller vad dom gör men klart dom ska visa den skiten också,
Tur att fotbolls vm börjar snart så man har något o se fram emot för brölloppet ja det kan verkligen verkligen kvitta

Kommentarer
Postat av: Anna Christensen

Håller med dig.

2010-05-29 @ 13:59:59
URL: http://livetmedhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0