Robin Rahm

Robin rahm du är en skam, en nolla, du är luft... Hur kan man vara så jävla dum i huvudet och stoppa i sig massa dopning och sedan tro att man kommer komma undan med det?? Jisses du måste även tro på spöken också??

Nej du är bara en i ledet av FUSKARE och ger mig fan på att mer fuskar i elitserien kanske till och med i Brynäs men hoppas verkligen dessa otroligt otroligt dumma människor kommer avslöjas.

Nej men klart det är synd om din familj Robin o vänner men ta mig fan inte synd om dig, Du sitter där du sitter och där sitter du jävligt bra.
Tror det kommer bli svårt för dig o komma tillbaka till hockeyn nu och det är bara bra, För mig får alla jävla idioter som fuskar stängas av på livstid, För du visste vad du stoppade i dig. Sen att du gtåter ut i tidningarna gör dig bara mer o mer patetisk.

Hoppas på minst 4 års avstägning men gärna 104 om du frågar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0